Biuro Rachunkowe Rach-Lex Sp. z o.o. w Olsztynie oferuje kompleksową obsługę rozliczeń finansowych, w tym związaną z Urzędem Skarbowym i Zakładem Ubezpieczeń Społecznych. Naszym celem jest minimalizowanie angażowania klientów w formalności podatkowe i składkowe. W naszej ofercie znajduje się min.:
Sporządzanie i wysyłka deklaracji podatku od towarów i usług.
Na podstawie rejestrów VAT przygotowujemy odpowiednie deklaracje i przekazujemy do Urzędu Skarbowego w imieniu naszych klientów.
Sporządzanie i wysyłka deklaracji do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.
Sporządzamy dokumenty rozliczeniowe przedsiębiorców indywidualnych, osób współpracujących oraz pracowników i wysyłamy je zgodnie z obowiązującymi terminami do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.
Sporządzanie i wysyłka zgłoszeń oraz przerejestrowań do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.
Monitorujemy możliwości zastosowania preferencji składkowych, oraz terminowości przerejestrowań i zgłoszeń do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych dając naszym klientom możliwości optymalizacji pod względem składek i ubezpieczeń społecznych.
Obsługa rozliczeń z Urzędem Skarbowych i Zakładem Ubezpieczeń Społecznych.
Na podstawie dostarczonych dokumentów i obowiązujących przepisów, dostarczamy naszym Klientom na bieżąco informację o ich obciążeniach podatkowych i składkowych.
Sporządzanie i wysyłka deklaracji rocznych i sprawozdań finansowych.
Przygotowujemy rozliczenia roczne z uwzględnieniem wszystkich ulg związanych z podatkiem dochodowym i sprawozdania finansowe obejmujące bilans, rachunek zysków i strat oraz informacje dodatkowe.
Kontrola formalna i rachunkowa, oraz uzgodnienia sald.
Weryfikujemy zapisy dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym. Ustalamy zobowiązania i należności w rozrachunkach z kontrahentami.
Sporządzanie listy płac.
Tworzymy listy płac uwzględniając wszelkie obciążenia podatkowe, składkowe, oraz kontrolując zmieniające się przepisy m. in. o płacy minimalnej.
Sporządzanie informacji o dochodach oraz o pobranych zaliczkach na podatek dochodowy pracowników.
Przygotowujemy informacje dotyczące dochodów pracowników i pobranych zaliczek na podatek dochodowy, które są niezbędne do prawidłowego rozliczenia podatkowego.
Wyprowadzenie zaległości.
Zdarza się, że w przedsiębiorstwie pojawiają się zaległości w Urzędzie Skarbowym bądź Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych, nie zostały złożone na czas deklaracje lub prowadzona księgowość nie do końca spełnia nasze wymagania i mamy wątpliwości co do rozliczeń. Świadczymy usługi weryfikacji prawidłowości księgowań, sprawdzenia oraz skorygowania złożonych deklaracji oraz naliczonych zobowiązań podatkowych i składkowych.
Wszystkie usługi świadczące przez naszą firmę
1
ZAŁOŻENIE FIRMY
Obsługa czynności związanych z założeniem firmy. Jaką wybrać formę opodatkowania.
2
USŁUGI KSIĘGOWE
Prowadzenie ksiąg wymaganych przepisami w zależności od wybranej formy opodatkowania.
3
OBSŁUGA ROZLICZEŃ
Wszelkie rozliczenia z urzędem skarbowym oraz ZUS staramy się załatwiać bez zbędnego angażowania naszych klientów.
4
OBSŁUGA KADROWA
Nasze biuro rachunkowe oferuje kompleksowe prowadzenie spraw kadrowo-płacowych.
5
DORADZTWO PODATKOWE
Oferowane doradztwo podatkowe koncentruje się na obszarach podatku dochodowego od osób prawnych oraz od towarów i usług.